Vacature Workforce planner Randstad | KLM

Workforce planner Randstad | KLM in Schiphol

Functieomschrijving

Beschrijving

Wil jij werken bij twee mooie, blauwe, Nederlandse top bedrijven? Ben jij communicatief sterk, onderzoekend en weet je van aanpakken? Dan hebben wij dé baan voor jou! Om het team te versterken zijn we bij Randstad zijn we op zoek naar een workforce planner voor Randstad bij de opdrachtgever KLM. Als planner ben je een onmisbare schakel in het hele proces!

waar ga je werken?

Jij gaat werken bij Randstad industrie en logistiek. Ons kantoor vind je bij onze klant op Schiphol. Je komt terecht in een energieke club van positief ingestelde doeners die van afwisseling en uitdaging houden. Mensen die gewend zijn om hard te werken, maar ook altijd in zijn voor gezelligheid. Zo beleef jij plezier aan jouw werkdag!  Jij bent verantwoordelijk voor de personeelsplanning van onze talenten bij KLM. Samen met de collega's ben je verantwoordelijk met Pascal Roelofs als jouw manager

zo ziet jouw functie eruit

Altijd de juiste mensen op de juiste plek, dat is jouw doel. Als het om planning gaat, ben jij dan ook onze expert. Je bent op de hoogte van de forecasts en de laatste ontwikkelingen bij jouw klant, en past je planning daar naadloos op aan. Je zorgt voor een kwalitatief hoogwaardige pool van talenten die je koppelt aan de planning van de klant. Dit betekent dat je veel contact hebt met zowel talenten als de verschillende contactpersonen bij klant, zoals teamleiders in de operatie, de resource planners en HR medewerkers. Dit alles doe je samen in een team met recruiters, flexbegeleiders en accountspecialisten van Randstad 

een collega aan het woord

“Ik zeg altijd dat ik de spin in het web ben vanuit Randstad. Als planner heb je namelijk met alles en iedereen contact. Natuurlijk met talenten en met de klant. Maar ook met de accountspecialist, het recruitment center en met andere planners binnen de diverse teams. Die verschillende contacten maken het werk afwisselend en uitdagend. Heb je ’s ochtends strategisch overleg met de klant over de forecast en de piek die eraan zit te komen, ’s middags beantwoord je vragen van medewerkers over hun planning of hun uren tijdens het spreekuur.

als planner
  • Duik je in complexe planningsvraagstukken, waarbij jij alles op alles zet om de puzzel compleet te maken.

  • Ben je voor de klant een belangrijke sparringpartner en klankbord op tactisch niveau.

  • Houd jij de regie op in-, door- en uitstroom in de pool van uitzendkrachten. Nieuwe vacatures bespreek je met de recruiters.

  • Ben je het aanspreekpunt voor talenten. Je beantwoordt hun vragen tijdens je spreekuur.

  • Maak je flexwerkers wegwijs op hun eerste dag en verteld ze alle in-en outs van hun nieuwe baan.

  • Krijg je de mogelijkheid om te blijven leren en jezelf voortdurend te verbeteren via ons eigen opleidingsprogramma

Wat bieden wij jou? 
  • Een goede werksfeer in een ondernemend team;

  • Veel opleidingsmogelijkheden en ontwikkelkansen;

  • Een bruto maandsalaris tussen €2550 en €3000 (afhankelijk van je werkervaring);

  • 25 vakantiedagen en 8,5% vakantietoeslag;

  • Choose your own phone regeling (met werkgeversbijdrage van €225);

  • Een ruim maandelijks benefit budget waarmee je zelf kunt kiezen tussen vrije tijd of geld of voor inzet van je budget voor o.a. een fiets, tablet, sportabonnement of opleiding;

  • Een interessante bonusregeling;

  • Als jij in onze toekomst investeert, investeren wij in de jouwe door het toekennen van bonusaandelen die kunnen oplopen tot 100% van elke aankoop.

Wie ben jij? 

Herken jij zelf in onderstaande punten? Dan is deze job echt voor jou!

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau, of je hebt een MBO 4 diploma met relevante werkervaring;

  • Je bent beschikbaar voor 32, 36 of 40 uur per week;

  • Je hebt talent voor plannen en een gestructureerde werkhouding;

  • Je bent flexibel;

  • Je weet goed het overzicht te behouden, kan goed prioriteiten stellen en laat jezelf niet snel gek maken;

  • Je hebt lef, durft het gesprek aan te gaan met de klant en stelt vragen indien nodig;

  • Je durft ook met een kritische blik te kijken naar interne processen en komt graag met verbetervoorstellen;

  • Je bent enthousiast, een echte relatiebeheerder en zet graag dat stapje extra voor jouw klant.

  • Je hebt een goede beheersing van het Nederlands 

Ben jij een teamspeler en ben je graag in een dynamische omgeving? Randstad biedt de perfecte plek voor jouw samenwerkingstalent en gemeenschapsgeest. Wordt niet alleen een collega, maar een gewaardeerd lid van ons team. Samen bouwen we aan succes en versterken we elkaar. Solliciteer nu en ontdek de mogelijkheden! Wil je eerst antwoord op je vragen? Neem dan contact op met Pascal Roelofs: pascal.roelofs@nl.randstad.com of via M +31 (0)6 46 18 54 64

  • Succesvolle sollicitatie

    Fijn, de eerste stap is gezet! Je hebt je sollicitatie afgerond en deze is bij ons binnen gekomen. Binnen 2 werkdagen nemen wij contact met jou op per mail of telefoon. Als wij voldoende aansluiting zien met jouw profiel, willen we je uiteraard beter leren kennen tijdens een korte telefonische kennismaking. 

  • Op gesprek

    De talent acquisition specialist gaat verder met jou in gesprek over de functie, het team en ons bedrijf. Daarnaast zijn wij benieuwd naar wie jij bent en naar wat jouw talenten zijn. Dit gesprek kan zowel op kantoor als online plaatsvinden.  

  • Op tweede gesprek

    Het tweede gesprek is in ieder geval met jouw toekomstige manager. Zo krijg je nog meer beeld en gevoel bij jouw werkplek. Vaak zit hier nog een tweede persoon bij en die persoon is afhankelijk van de vacature en afdeling. Soms is dit met een andere manager, een collega uit het team of een andere talent acquisition specialist. We zijn al overtuigd van jouw talenten, maar we willen samen echt kijken welke plek het beste bij jou past!

  • Welkom in het team

    Yes, je bent aangenomen! Wij zorgen voor een passend aanbod, jij hoeft alleen maar digitaal te tekenen. Welkom in het team en bij Randstad ;-). Met een mooi onboardingsprogramma voel jij je direct thuis bij ons bedrijf en helpen wij je verder in de start van je baan. 



Functie:Administratief productiepersoneel
Startdatum:11-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2550 – 3000
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad Nederland via julia.barte@randstadgroep.nl of 31657935653. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Lissekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de lissekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures lisse
  2. Workforce planner Randstad | KLM Randstad Nederland 11-06-2024

Bekijk ook andere vacatures