Vacature Servicedesk medewerker

Servicedesk medewerker in Sassenheim

Bedrijfsomschrijving

De opdrachtgever is ‘al zeg ik het zelf’ een hele prettige werkgever. Het is een IT-bedrijf waar service bovenaan staat. Ze zijn een betrouwbare partner en totaalaanbieder van ICT-diensten en ondersteunt bij de ontzorging van automatisering. Denk bijvoorbeeld aan klanten in de zorg of bloembollenbedrijven. Ze beschikken over een breed productenaanbod en denken graag met complexe situaties in oplossingen.

De opdrachtgever is een bedrijf wat graag met je meedenkt. Je komt terecht op een kantoor in Sassenheim wat bestaat uit een dynamisch team met veel ervaring. Er wordt hard gewerkt, maar vooral veel gelachen en op vrijdagmiddag staat het bier koud. Je krijgt intern veel mogelijkheden om te leren en om verschillende certificaten te behalen. En een fijne bijkomstigheid, is dat je per trimester een 'extra' dag voor jezelf krijgt (afhankelijk van je verzuim).

Ze zijn goed bereikbaar vanuit Haarlem, Leiden en Den Haag met de auto of fiets. Openbaar vervoer wordt wat lastiger.

Functieomschrijving

Als Servicedesk medewerker ben jij een probleemoplossend persoon en sta jij klaar voor de klanten. Samen met jouw collega’s ben jij het eerste aanspreekpunt en begeleid je de klant naar een passende oplossing. Je vindt het leuk om breed inzetbaar te zijn en ook al weet je het zelf niet, dan heb je daar uiteraard collega’s voor.

Wat worden verder jouw werkzaamheden?

  • Je beantwoordt vragen van klanten of helpt ze met hun problemen zodat zij snel weer verder kunnen met hun werk;
  • Je ondersteunt collega’s bij het uitvoeren en verbeteren van procedures;
  • Je beantwoordt de telefoon en mail en registreert problemen in het ticketsysteem.

Het is een veelzijdige functie waar veel te leren valt. Elk probleem is natuurlijk weer anders. Heb jij een creatief idee of denk jij dat het op een andere manier beter kan? Dat kun je dat zeker delen, want ze staan open voor eigen initiatieven en inbreng.

Het betreft een fulltime functie, maar minimaal 24 uur per week is ook zeker bespreekbaar.  

Functie-eisen
  • Afgeronde mbo opleiding, het liefst IT gerelateerd;
  • Relevante werkervaring;
  • Bekend met Microsoft of bereid dit te leren;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal.

Het allerbelangrijkste is dat je positief ingesteld bent én bereid bent om te werken!

Arbeidsvoorwaarden
  • Salaris afhankelijk van kennis en ervaring, tussen de €2.400 en €2.800 bruto per maand op basis van 40 uur per week;
  • Reiskostenvergoeding van €0,21 per kilometer;
  • 24 vakantiedagen + 3 extra (beloning als je niet ziek bent) en 8% vakantiegeld;
  • Pensioenopbouw;
  • Je ontvangt een rugzak, laptop, draadloze toetsenbord, muis en een eigen headset;
  • Telefoon van de zaak mét abonnement;
  • Tijdelijk contract via Olympia met uitzicht op contract bij de opdrachtgever;
  • Ruimte om jezelf verder te ontwikkelen en door te groeien naar bijvoorbeeld de engineer afdeling;
  • Standaard vrijdagmiddag borrel;
  • Leuke uitjes met het kantoor zoals zomers een BBQ, een kerstpakket of etentje.

Lijkt dit een droombaan? Dat is het ook. Een leuk bedrijf mét leuke collega’s. Heb je geen ervaring, maar wil je graag leren? Dan moet je ook zeker reageren. Eva of Kiki zal het eerste gesprek met je voeren, daarna zal je uitgenodigd worden in Sassenheim. Vragen? Bel dan naar 071 566 57 24.



Functie:it service support representative
Startdatum:21-12-2023
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2800 – 2800
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via e.vanmarwijk@werk.olympia.nl of Eva van Marwijk. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Lissekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de lissekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Lisse
  2. Servicedesk medewerker Olympia 21-12-2023

Bekijk ook andere vacatures