Vacature Service Designer

Service Designer in Schiphol

Schiphol Group als werkgever

  • Arbeidsvoorwaarden
  • Diversiteit en inclusie
  • Persoonlijke ontwikkeling
  • Unieke werkgever

  • Schiphol Group als werkgever

    • Arbeidsvoorwaarden
    • Diversiteit en inclusie
    • Persoonlijke ontwikkeling
    • Unieke werkgever

Service Designer Schiphol Today

IT & Data

HBO

4.744 - 6.582

36 uur

Schipholgebouw

Copy Link

Service Designer Schiphol Today

Nice to know (you)

  • Schiphol Today is een door Schiphol ontwikkelde mobiele applicatie die processen in de operatie digitaliseert, optimaliseert en transformeert.
  • Maak deel uit van een dynamische, creatieve omgeving die voortdurend zijn grenzen verlegt om geweldige producten te leveren
  • Met 3.000 trotse collega's werken we aan onze missie: 'the world's most sustainable and high quality airports'.

Als Service Designer zorg je dat we nu en in de toekomst de juiste serviceoplossingen ontwikkelen om onze operationele collega's te ondersteunen. Hoe jij dit precies realiseert? Dat is aan jou. We vertrouwen op de manier waarop jij hoofd- en bijzaken van elkaar kan onderscheiden en verbanden kan leggen. Jouw talenten zet jij in bij het:

  • Onderzoeken en ontdekken van kansen in huidige en toekomstige operationele processen op Schiphol.
  • Uitwerken van inzichten in verschillende maps en journeys om een gedeeld begrip voor jouw team en stakeholders te creëren.
  • Creëren van end-to-end serviceoplossingen samen met gebruikers en de business middels co-creatie sessies en workshops.
  • Adviseren van de Product Owner bij het opstellen van de productstrategie en vormgeven van de roadmap door het in kaart brengen van mogelijke kansen en meerwaarde van te ontwikkelen features.

Als Service Designer maak je ook deel van het Design Gilde waar je kennis deelt en samen werkt aan afdeling overstijgende vraagstukken. Naast de afdelingsoverstijgende vraagstukken zul je ook het vooronderzoek doen naar mogelijke kansen voor Schiphol Today. Het Schiphol Today team kenmerkt zich door de drive om onze gebruikers echt te begrijpen en iedere dag opnieuw verder te helpen.

You've got this

Schiphol verbindt jouw wereld. Met de beste mensen maken we reizen veilig en verantwoord. Jij draagt hieraan bij doordat je problemen als een uitdaging benadert en hiervoor vliegensvlug een goede oplossing vindt. Ook ben jij het talent dat met een positieve en energieke houding te werk gaat. Verder heb je voor deze functie:

  • Sterke communicatieve vaardigheden in verschillende lagen van de organisatie.
  • Een analytisch probleemoplossend vermogen en ervaring met concept ontwikkeling.
  • Een dosis gezond enthousiasme voor het werken en navigeren in complexe en dynamische organisaties.
  • 7 jaar relevante werkervaring.

You get this

  • € 4744 tot € 6582 bruto per maand (Schaal 12).
  • Een 13e maand.
  • Een NS-Business Card die reizen met openbaar vervoer van en naar het werk helemaal vergoedt.
  • De mogelijkheid om 4 x 9 uur te werken bij een 36-urige werkweek.
  • Een iPhone 14 of Samsung S22. Aan jou de keuze.

Dit zijn nog maar een aantal van onze arbeidsvoorwaarden die horen bij deze functie (op basis van een 36-urige werkweek). Schiphol Group heeft jou nog meer te bieden. Ga voor het totale overzicht van alle arbeidsvoorwaarden naar Arbeidsvoorwaarden - Werken bij Schiphol Group.

About the team

Ontdek het vakgebied

Van het moment dat een passagier vanuit huis vertrekt tot aan het moment dat het vliegtuig opstijgt: wij zorgen voor een prettig en veilig vertrek voor alle passagiers. In nauwe samenwerking met jou, zo'n 1000 andere collega's, 140 airlines en verschillende afhandelaren, stroomlijnen we de processen van A tot Z. Wij zorgen er bijvoorbeeld voor dat er een collega klaarstaat om minder valide personen te begeleiden, vanaf de parkeerplaats tot aan de gate. En dat er genoeg bagagebanden beschikbaar zijn. Ook tijdens (on)geplande werkzaamheden en vertragingen. Samen werken we elke dag aan een robuuste afdeling met een verantwoord en betrouwbaar airportproces.

Je solliciteert op de vacature bij Schiphol Group Je hebt een kennismakingsgesprek

We zijn benieuwd wie je bent en waar je blij van wordt.

Je maakt een assessment

Meestal zetten we persoonlijkheidstesten in om een beter beeld te krijgen van je talenten.

Je ontvangt een aanbieding

We willen graag dat je start bij Schiphol Group. Wil jij ook bij ons?

Welkom in onze wereld

De start van je carrière bij Schiphol Group.

Solliciteer voor de functie Service Designer Schiphol Today

Er zijn velden niet of onjuist ingevuld. Controleer aub de gegevens en verstuur het formulier opnieuw.



Functie:service designer
Startdatum:28-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:4744 – 6582
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Schiphol Nederland via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Lissekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de lissekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures lisse
  2. Service Designer Schiphol Nederland 28-05-2024

Bekijk ook andere vacatures