Vacature Programmamedewerker Organisatieontwikkeling

Programmamedewerker Organisatieontwikkeling in Kaag

Programmamedewerker Organisatieontwikkeling

Kaag en Braasem

Organisatie

Kaag en Braassem is een kleine organisatie in een uitgestrekt gebied, midden in het Groene Hart. De gemeente telt elf dorpskernen rondom het vele groen, mooie molens én de twee grote wateren het Braassemermeer en de Kagerplassen. Sport, verenigingsleven, bloementeelt en hart voor historie zijn enkele kenmerken van de gemeente en haar inwoners.

Opdracht

De gemeente Kaag en Braassem wil de komende periode een doorontwikkeling op gang brengen. We hebben al een start gemaakt met het formuleren van een missie en visie en de organisatiedoelen. Dit willen we verder uitwerken. In het afgelopen jaar is de besturingsvorm van de gemeente toekomstbestendiger gemaakt en is een model met een tweekoppige directie met daaronder een MT van 6 leidinggevenden ingevoerd. Om dit model gezamenlijk goed van de grond en werkend te krijgen, is tegelijk een leiderschapsprogramma van start gegaan.

Als programmamedewerker ondersteun je de kwartiermaker organsisatieontwikkeling. Dit doe je door de wensen en doelen (strategisch en operationeel) te vertalen naar praktische, werkbare korte- en lange termijn oplossingen.

  • Je houdt overzicht over de planning van dit programma en bewaakt deze en je zorg voor de naleving van deadlines;
  • Je biedt ondersteuning en organiseert (bestuurlijke) bijeenkomsten;
  • Je draagt zorg voor het agendabeheer en levert een actieve bijdrage aan de uitvoering van projectactiviteiten;
  • Je zorgt voor de voorbereiding en vastlegging van overleggen en onderhoudt de communicatie rondom de projectontwikkelingen;
  • Je werkt effectief samen met interne en externe stakeholders.

Vereisten:

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente;
  • Minimaal 5 jaar ervaring in een rol als programmamedewerker/projectmedewerker;
  • Aantoonbare werkervaring met het aansturen en begeleiden van hr medewerkers binnen een gemeente;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als teammanager binnen een gemeente.

Competenties

  • Stressbestendig;
  • Accuraat;
  • Servicegericht;
  • Aanpakker;
  • Makkelijk schakelen en goed overzicht kunnen houden.

Leuk dat je interesse hebt!

Nu dat we de potentiele match hebben verkend, duiken we samen de diepte in en nemen we echt de tijd om elkaar te leren kennen en de inhoudelijke match te maken.

Voor je eerste werkdag ontvang je een duidelijke planning en zorgen we ervoor dat je effectief kunt starten aan je volgende ontwikkelfase bij Het Publieke Domein.

Nu je het onboardingsproces doorlopen hebt start je na de inventarisatie van jouw ambities, ervaring en expertise aan je eerste project bij een van onze opdrachtgevers binnen de publieke sector.

Het Publieke Domein plaatst flexibele ambtenaren op freelance- en detacheringsbasis binnen alle overheidssegmenten. Specifieke vakgebieden binnen onze expertise zijn Ruimtelijke Ordening, Sociaal Domein, Financiën en IT.

Als Zelfstandige Zonder Personeel of Freelance Interim Professional kun je door Het Publieke Domein bemiddeld worden, zodra je als ondernemer bij de Kamer van Koophandel geregistreerd bent. Wil je liever de zekerheid van een arbeidsovereenkomst én de voordelen van flexibel werken bij verschillende overheidsorganisaties? Dan is detachering de beste contractvorm.

Detachering via Het Publieke Domein biedt jou de mogelijkheid om vanuit de zekerheid van een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd, met behoud van het opgebouwde ABP-pensioen vanuit je vaste aanstelling bij Het Publieke Domein, te werken.

Het Publieke Domein hanteert de 'Regeling Arbeidsvoorwaarden Het Publieke Domein'. Deze regeling is gelijkwaardig aan de Cao Gemeenten, inclusief IKB en ABP-pensioen. Dit maakt ons uniek in vergelijking met traditionele detacheringsbureaus die veelal de ABU, NBBU of eigen regeling volgen, wat leidt tot een pensioenbreuk en verlies van IKB.

Het Publieke Domein hanteert de ABP-pensioenregeling. Dit voorkomt dat je als ambtenaar een pensioenbreuk maakt bij een overstap naar ons als werkgever. Zo garanderen we je een goede transitie naar flexibel werken met de zekerheid van je vertrouwde pensioenregeling (en IKB).

Jazeker! Stuur je cv en begeleidende brief naar en je wordt binnen 2 werkdagen gebeld door één van onze recruiters.

Programmamedewerker Organisatieontwikkeling



Functie:programmamedewerker organisatieontwikkeling
Startdatum:27-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Het Publieke Domein via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Lissekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de lissekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Lisse
  2. Programmamedewerker Organisatieontwikkeling Het Publieke Domein 27-12-2023

Bekijk ook andere vacatures