Vacature Medewerker Servicedesk

Medewerker Servicedesk in Schiphol

Heijmans logo

OVER HEIJMANS

    • Ontdek Heijmans

    • Contact

Medewerker Servicedesk

Maak het mee als

Schiphol

Werkvoorbereiding & projectcoördinatie

Utiliteit

40 uur

Medewerker Servicedesk

Schiphol

Utiliteit

Werkvoorbereiding & projectcoördinatie

40 uur

Maak het mee

Dat de gebruikers op en rond de terminal een gezonde, veilige en aantrekkelijke omgeving ervaring, daar d oe je het voor.

Je ondersteunt het correctieve team bij alle technisch administratieve werkzaamheden. Samen met je collega's pak je gemiddeld 200 meldingen per week op. Van een kapotte deur tot de koude ruimtes en haperende liften: alles komt voorbij op Schiphol. En voor elk type asset gelden andere afspraken. Zo moet een spoedmelding binnen 15 minuten veiliggesteld worden en een roltrap moet binnen 4 uur weer functioneel hersteld zijn. Spreekt een dynamische en uitdagende omgeving jou ook aan? Dan is dit de baan voor jou.

Dit Ga Je Doen

Samen zijn we één

In ons hechte team op Heijmans Utiliteit Schiphol welke verantwoordelijk is voor het Maintenance contract 2019 perceel 5a heerst een sfeer van samenwerking en betrokkenheid. We geloven dat de kracht van diversiteit bijdraagt aan het succes van de passagiersbeleving door stilstaande assets zo snel mogelijk operationeel te krijgen. Samen bundelen we onze krachten en delen we kennis om de uitdagingen van Schiphol het hoofd te bieden. Als team streven we ernaar om een positieve impact te hebben op de omgeving en bij te dragen aan de verdere ontwikkeling van deze iconische locatie.

Dit bieden wij jou

Dit ben jij

Een klantgerichte aanpakker die goed kan inschatten welke werkzaamheden prioriteit hebben. Bovendien kun je snel schakelen tussen de verschillende meldingen. En out-of-the-box denken om tot oplossingen te komen. Je vindt het leuk om met uiteenlopende mensen contact te onderhouden, kunt zaken helder uitleggen en goed omgaan met ontevreden klanten. Verder heb je:

  • Mbo 4-niveau.

  • Relevante ervaring, bijvoorbeeld bij een receptie of servicedesk of in een administratieve functie.

  • Bij voorkeur technische kennis. Dat helpt je om snel te begrijpen waar een melding over gaat.

Volkan Demir

Recruiter

Heijmans Utiliteit

Voor private, zorg-, onderwijs- of overheidsinstellingen is huisvesting een belangrijk onderdeel van de bedrijfsvoering. Vaak zijn er meerdere gebouwen met diverse functies en op verschillende locaties. Dat vraagt om een betrouwbare huisvestingspartner.

Heijmans Utiliteit



Functie:servicedesk medewerker
Startdatum:11-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Heijmans via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Lissekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de lissekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures lisse
  2. Medewerker Servicedesk Heijmans 11-06-2024

Bekijk ook andere vacatures