Functieomschrijving
Heb je er ooit van gedroomd om als klantenservice medewerker te werken of ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging met volop kansen? Dan is de rol van klantenservice medewerker bij FedEx perfect voor jou.
FedEx behoort tot de grootste logistieke bedrijven wereldwijd en bedient meer dan 220 landen en regio's. Een internationale werkomgeving en bedrijfscultuur staan je hier te wachten.
wat bieden wij jouJe blinkt uit in multitasking en het gebruik van diverse systemen gaat je moeiteloos af. Daarnaast heb je een passie voor persoonlijke groei. Bij FedEx krijg je de kans om samen met je supervisor te werken aan een op maat gemaakt ontwikkelingsplan, hoe leuk?
Let op! FedEx is lastig te bereiken met het openbaar vervoer. Woon jij niet in de buurt van Schiphol-Rijk? Dan is eigen vervoer van belang.
Hieronder nog de volgende punten:
Als medewerker klantenservice onderhoud je contact met de zakelijke klanten van FedEx via telefoon, chat en e-mail. Jouw doel is om hen oplossingen te bieden voor hun vragen en problemen. Door de variërende regelgeving in verschillende landen, leer je ook veel over internationale wet- en regelgeving. Wat je nog meer gaat doen:
FedEx is een toonaangevend internationaal logistiek bedrijf dat meer dan 220 landen en regio's met elkaar verbindt. Met 78 luchthavens en bijna 50.000 medewerkers wereldwijd bieden ze top service aan.
Bij FedEx werk je in een divers en dynamisch team. De werksfeer is erg open en collegiaal, waardoor je altijd terecht kunt met je vragen. Je persoonlijke groei staat bij FedEx centraal. Je kunt doorgroeien naar bijvoorbeeld een tweedelijns supportrol of een specialistisch team. Ook kun je extra verantwoordelijkheden krijgen, zoals het inwerken en trainen van nieuwe collega's.
Wat praktische zaken:
Heb je interesse? Spreekt deze rol als klantenservice medewerker jou aan? Solliciteer dan snel met jouw up-to-date CV! We nemen snel contact met je op voor een telefonisch interview!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
Functie: | callcentermedewerker enqueteren |
Startdatum: | 12-06-2024 |
Ervaring: | Geen ervaring |
Educatielevel: | HAVO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 15 – 15 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via callflexrecruitment@nl.randstad.com of 020-5208850. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Lissekrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de lissekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Lisse via Lissekrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Lissekrant.nl.
© Lissekrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.