Functieomschrijving
Ben jij die helpende hand op het moment dat mensen slachtoffer zijn geworden van fraude? Kun jij je hoofd koel houden tijdens stressvolle situaties? Krijg je daarnaast energie van uitzoekwerk en veel telefoneren? Start zo snel mogelijk bij KNAB!
Let op! Het kantoor is in Amsterdam & fluent Dutch is required for the position.
wat bieden wij jouJij deinst niet terug wanneer iets moeilijk wordt! Op het moment dat mensen slachtoffer worden van een fraude geval hebben zij als eerste contact met jou. Dit betekent dus dat jij goed luistert en mensen gerust kunt stellen. Daarnaast ben je stressbestendig. Lopen dingen anders dan anders, dan houd jij het hoofd koel en schakel je meteen! Bovendien vind je het geen probleem om zelfstandig aan de slag te zijn. 's Nachts ben jij namelijk verantwoordelijk voor de afdeling.
Belangrijk is dat;
Bankpas gestolen? Iemand heeft de klant gevraagd software te installeren? In deze functie ben jij het aanspreekpunt voor klanten die te maken hebben met fraude. Je stelt de klanten gerust en gaat de benodigde acties uitzetten. Je bent dus niet constant alleen maar aan het bellen! Je stelt bijvoorbeeld het dossier volledig op en stelt de gelden veilig. Soms heb je hier contact over met externe partijen, zoals een andere bank.
Je gaat werken bij Knab in Amsterdam. Hier start je met een inwerkperiode die overdag plaatsvindt. Dit duurt zo'n 6 weken, ook afhankelijk van hoe snel jij de zaken oppikt. Zodra jij je vertrouwd genoeg voelt, ga je mee in het rooster van verschillende diensten. Hierbij kun je denken aan zowel avond- als nachtdiensten. Uiteraard krijg je hiervoor toeslagen! Wel heb je collega's met wie je diensten afwisselt. En natuurlijk heb je altijd een hulplijn achter de hand!
Avonddienst (16:30 tot 00:30)
Nachtdienst (00:30 tot 08:30)
Dagdienst (08:30 tot 16:30)
Ga jij deze uitdaging graag aan? Solliciteer dan nu en laat ons in je motivatie weten waarom!
Fluent Dutch is required for the position
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
Functie: | medewerker klantencontactcentrum |
Startdatum: | 05-06-2024 |
Ervaring: | Geen ervaring |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 16 – 16 |
Uren per week: | 24 – 24 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via jan.van.der.harst@nl.randstad.com of Jan van der Harst. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Lissekrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de lissekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Lisse via Lissekrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Lissekrant.nl.
© Lissekrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.