Vacature Interim HR Officer

Interim HR Officer in Haarlem

Voor onze opdrachtgever, een grote en bekende zorginstelling in omgeving Haarlem, zijn wij op zoek naar een Interim HR Officer (freelancer / zzp'er) voor 24 - 36 uur per week. Start is zo snel mogelijk en deze opdracht zal tenminste duren tot eind september (met grote kans op verlenging tot einde jaar).  

Wat je gaat doen

Voor onze opdrachtgever in de omgeving van Haarlem zijn wij op zoek naar een Interim HR Officer voor 24 - 36 uur per week. Begin dit jaar is de organisatie gefuseerd en 2024 staat in het teken van harmonisatie, optimalisatie en het verder professionaliseren zodat de organisatie weer jaren vooruit kan.

In deze opdracht als Interim HR Officer werk je nauw samen met de Interim HR Manager, Interim HR Adviseur en een administratieve kracht. Deze functie is tweedelig vacant geworden. Aan de ene kant i.v.m. een zwangerschapsverlof van de HR Officer en aan de andere kant omdat men simpelweg iemand nodig heeft die ervaring heeft met Beaufort en graag de 'handjes uit de mouwen wil steken'.

Als HR Officer ben je verantwoordelijk voor de volledige HR administratie van zo'n 180 collega's. Je verzorgt o.a. de volledige HR administratie (in-, door-, en uitstroom, het bijhouden van personeelsdossiers, registreren ziekmeldingen, opstellen van contracten etc.). Daarnaast ben je het eerste aanspreekpunt voor medewerkers, leidinggevende en externe stakeholders.

Per 1 januari 2025 zal men overgaan naar AFAS als HR systeem, echter wordt er zoals al eerder genoemd nu nog gewerkt met Beaufort. Vanuit de opdrachtgever is het een eis dat je hier ervaring mee hebt en zogezegd direct 'plug and play' bent.

Wie ben jij

  • MBO+ / HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur aangevuld met een afgeronde relevante opleiding
  • 24 - 36 uur per week beschikbaar
  • Ruime ervaring op het gebied van HR administratie (ervaring met salarisadministratie is een pré)
  • Ervaring met Beaufort is een vereiste
  • Verder ben jij flexibel, zelfsturend en in staat om je in een soms hectische omgeving staande te houden 

Wat je krijgt

Voor deze rol zoeken wij een freelancer / zzp'er en geldt een inkooptarief tussen €65 en €70 incl. reiskosten



Functie:Medewerkers personeelsafdeling
Startdatum:24-5-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Interim
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:24 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met High Quality via info@high-quality.nl of onbekend. Of bezoek hun website https://www.high-quality.nl/.

Deel de vacature:

Redactie Lissekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de lissekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures lisse
  2. Interim HR Officer High Quality 24-05-2024

Bekijk ook andere vacatures