Vacature Financieel Administratief Medewerker

Financieel Administratief Medewerker in Haarlem

Voor deze vacature maken wij graag kennis met een enthousiaste en veelzijdige duizendpoot. De opdrachtgever is van oorsprong een familiebedrijf, met circa 60 medewerkers actief in de bouw en projectontwikkeling. Dat merk je aan de prettige, informele werksfeer en de korte lijnen binnen de organisatie en de dynamiek die de bouwwereld met zich meebrengt. De functie van financieel-administratief medewerker is afwisselend en veelzijdig. Zo nodig beman je ook de receptie, ontvang je gasten en neem je leveringen aan. Binnen dit bedrijf ben je dus echt one of the guys. Of one of the girls natuurlijk, want binnen de afdeling Finance werk je samen met drie vrouwelijke collega’s. Naast je werkzaamheden op kantoor in Heemstede, heb je veel contact met de projectleiders en zet je zelf ook af en toe een bouwhelm op om te werken op locatie. Ben jij niet op je mondje gevallen en zie je die leuke afwisseling wel zitten? Dan ben jij mogelijk hun nieuwe          

 

Financieel-administratief medewerker

 

JOUW TAKEN ALS FINANCIEEL-ADMINISTRATIEF MEDEWERKER

·         Je verzorgt de financiële administratie van meerdere bouwprojecten.

·         Hiervoor maak je gebruik van het programma BouwWorks, waarin je onder meer inkoopfacturen inboekt, verkoopfacturen aanmaakt, betalingen invoert en bankafschriften verwerkt.

·         Daarnaast voer je controles uit op stukken volgens de Wet ketenaansprakelijkheid (Wka).

·         Verder behoren ook alle andere financieel-administratieve en secretariële werkzaamheden tot je takenpakket.

·         Naast deze financieel-administratieve taken, voer je regelmatig overleg met de projectleider of woonadviseur, bijvoorbeeld over de facturatie van termijnen voor een project of over meerwerk. 

·         Je maakt echt deel uit van een team en in die hoedanigheid verricht je - samen met je collega’s - ook voorkomende neventaken, zoals de telefoon beantwoorden, tijdelijk de receptie bemannen, gasten ontvangen en post- en pakketservice afhandelen.

Dit bouw- en ontwikkelingsbedrijf werd in 1935 als familiebedrijf opgericht en vandaag de dag werken er circa 60 mensen. Het bedrijf groeide en ontwikkelde zich tot een moderne organisatie, maar de familiaire cultuur is gebleven. Hier werkt een (h)echt team van mensen samen, met ondernemerschap en verantwoordelijkheid als kernwaarden, en waar veel ruimte is voor persoonlijke groei en ontwikkeling.

Het bedrijf bouwt en ontwikkelt mooie projecten en werkt hiervoor samen met diverse partners. Belangrijk is de interne communicatie tussen het team Finance en de projectleiders, om samen steeds het beste resultaat te bereiken. Als financieel-administratief medewerker ben je hier meer dan alleen een goede cijferaar. Je draagt actief bij aan het gezamenlijk succes van het bedrijf en wordt hiervoor ook gewaardeerd.    

JOUW PROFIEL VAN FINANCIEEL-ADMINISTRATIEF MEDEWERKER

·         Je hebt enkele jaren ervaring als financieel-administratief medewerker, bij voorkeur bij een bouwbedrijf.

·         In die rol heb je ervaring in het voeren van projectadministratie en de crediteurenadministratie.

·         Naast een goed cijfermatig inzicht beschik je over een opleiding op mbo-niveau in financieel-administratieve richting.

·         Je werkt accuraat en systematisch.

·         Klantencontact en overleg met collega’s gaan jou soepel af en je beheerst het Nederlands goed in woord en geschrift.

·         Je hebt ervaring met ERP-systemen (bij voorkeur BouwWorks) en bent goed thuis Microsoft Office-programma’s.

·         Uiteraard heb je affiniteit met de bouw en bouwprojecten.

·         Je bent een prettige teamplayer maar werkt ook graag zelfstandig, waarbij je eigen verantwoordelijkheid niet schuwt.

·         Mensen omschrijven jouw karakter als spontaan en positief.     

 

HET AANBOD

·         Een afwisselende baan binnen een team leuke collega’s, binnen een mooi familiebedrijf met een platte organisatie en korte lijnen.

·         Dit komt tot uiting in een informele, collegiale werksfeer op basis van persoonlijke betrokkenheid.

·         Veel aandacht en ruimte voor je persoonlijke ontwikkeling, ondersteund door bijvoorbeeld leiderschapstrainingen en workshops binnen jouw vakgebied.

·         Een 28-32-urige werkweek.

·         Een goed salaris en aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden volgens de cao Bouw & Infra, zoals 40 vakantiedagen (incl. atv) op basis van een 40-urige werkweek.  

·         Het bedrijf in Heemstede is goed bereikbaar met het OV en met de auto, gratis parkeren op eigen terrein.

·         Succes wordt gevierd met z’n allen, zoals met leuke personeelsuitjes en borrels.

·         Appel vergeten? Er is dagelijks vers fruit op het werk.

·         Het moderne kantoor staat bekend om zijn uitstekende koffie! 

DE FUNCTIE VAN FINANCIEEL-ADMINISTRATIEF MEDEWERKER JOU OP HET LIJF GESCHREVEN?

Dan graag je cv naar radbout@hollandtalentgroup.com.

Radbout Rodermond, Directeur, Holland Talent Group | 071 3030 035| 06 2900 8241

Voor meer vacatures ga je www.hollandtalentgroup.com

INTERIM | WERVING & SELECTIE | UITZENDEN | DETACHEREN



Functie:Financieel administratief medewerker
Startdatum:03-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2500 – 4000
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Holland Talent Group via radbout@hollandtalentgroup.com of 31713030035. Of bezoek hun website http://www.hollandtalentgroup.com.

Deel de vacature:

Redactie Lissekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de lissekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures lisse
  2. Financieel Administratief Medewerker Holland Talent Group 03-06-2024

Bekijk ook andere vacatures