Vacature Financieel administratief medewerker

Financieel administratief medewerker in Lisse

Ben jij een administratieve duizendpoot die de financiële processen op rolletjes kan laten verlopen? Schakel jij graag tussen verschillende werkzaamheden? Én heb jij een kritische blik waarmee je financieel administratieve processen kunt professionaliseren? Dan zijn wij op zoek naar jou! De groei van onze organisatie biedt de uitgelezen kans om als Financieel administratief medewerker een bijdrage te leveren aan de professionalisering van onze Finance afdeling.

Dit ga je doen als financieel Administratief medewerker bij Cremer in Lisse

Jij bent een onmisbare schakel in onze inkoopadministratie en bij het opstellen van verkoopfacturen. Mede dankzij jou worden inkooporders zorgvuldig verwerkt en ontvangen klanten tijdig hun rekeningen. Daarnaast stimuleer je klanten om op tijd te betalen door op het juiste moment de herinneringen en aanmaningen te sturen. Je pluist tussenrekeningen in de financiële administratie uit. Zo blijven daar geen onnodige Kruisposten op staan en behouden we het overzicht.


Jouw bijdrage aan de terugkerende financiële werkzaamheden, zoals facturatie, grootboek en rapportage, is van onschatbare waarde voor ons team en ons bedrijf. Met jouw inzet houden we onze focus op waar we goed in zijn: het leveren van hoogwaardige speciaalmachines aan onze klanten wereldwijd.

Jouw team

In ons team werk je samen met 2 andere Financieel Administratief medewerkers. Jullie vormen een hecht team binnen onze groeiende financiële afdeling, die uit 8 collega’s bestaat. Je kunt rekenen op een fijne werksfeer, waarin we elkaar graag vooruit helpen en voor elkaar klaarstaan. Samen zetten we ons in om onze financiële processen naar een hoger niveau te tillen en een positieve impact te hebben op het succes van ons bedrijf.


Werken als aanpakker in hightech?
Dan is Cremer Speciaalmachines jouw organisatie. Samen met al je collega’s van verschillende afdelingen lever je mooie en technische geavanceerde telmachines aan klanten over de hele wereld. Bijvoorbeeld voor het snel en zorgvuldig tellen van chocolade, medicijnen, vitamines, koffiecups of vaatwastabletten. Cremer is een bedrijf met een rijke historie, geworteld in de bollenstreek. Tegelijkertijd verleggen we dagelijks onze grenzen en behoren we intussen tot de internationale top in food/non-food en pharma! Die positie hebben we te danken aan onze technische expertise én het teamwork. We helpen elkaar en voelen ons allemaal even verantwoordelijk voor een goed resultaat. En als we een mooi succes behaald hebben? Dan toosten we daar natuurlijk ook met z’n allen op.

Wat vragen wij?
Snel schakelen, vooruitkijken en actief nieuwe werkzaamheden oppakken: zo werk jij het liefst. Mede dankzij je kritische blik, nauwkeurige aanpak en goede communicatieve vaardigheden kun je prettig en doelgericht met je collega’s samenwerken.

Verder heb je:

  • Minimaal mbo-niveau en enkele jaren ervaring met financiële administratie;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal: met onze Duitse moedermaatschappij en internationale klanten spreken en schrijven we namelijk vooral in het Engels;
  • Ruime ervaring met Excel; jouw vaardigheden helpen ons om steeds efficiënter onze doelen te bereiken.

Dit krijg je van ons
Mede dankzij jou kunnen we onze klanten over de hele wereld innovatieve teloplossingen bieden. We vinden het belangrijk dat jij je werk vol energie én met plezier kunt doen. Daarom kun je naast een mooi salaris rekenen op een goede mix van voordelen:

  • In ons moderne pand krijg je een nette werkplek en heb je alle tools tot je beschikking om jouw werkzaamheden uit te voeren. Daarnaast staan we altijd open voor nieuwe ideeën en initiatieven ter verbetering van het werkproces;
  • We bieden je een goed salaris dat past bij jouw capaciteiten, werkervaring, inzet en werkzaamheden;
  • De functie is voor 24 uur per week (3 dagen);
  • Je ontvangt een reiskostenvergoeding en je kunt deelnemen aan onze pensioenregeling;
  • Er heerst binnen heel Cremer een goede werksfeer wat benadrukt wordt door onze actieve personeelsvereniging met leuke uitjes en activiteiten;
  • Goede begeleiding, trainingen en opleidingen;
  • Zelfstandigheid en verantwoordelijkheid in je werk;
  • Last but not least: een topteam dat jou de weg wijst in onze organisatie.


Cremer Speciaalmachines is dé plek voor jou als je …

  • Het liefst samenwerkt met specialisten van verschillende disciplines. Inkoop, engineering, productie, verkoop en service: we dragen allemaal ons steentje bij aan het eindresultaat. Extra mooi: met zoveel afdelingen kun jij je óók nog eens breed ontwikkelen.
  • Energie krijgt van vernieuwing en innovatie. We verbeteren onze producten, diensten en processen continu. En we nodigen jou graag uit om hierover mee te denken.
  • Je thuis voelt in een middelgroot bedrijf met mensen die zich verbonden voelen met elkaar én onze producten. Dat merk je onder meer aan de successen die we regelmatig samen vieren en onze actieve personeelsvereniging.

Tijd om het zelf te ervaren?
Reageer dan snel, we verheugen ons op je sollicitatie en gaan graag het gesprek met je aan!



Functie:Financieel administratief medewerker
Startdatum:29-4-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Cremer B.V. via hrm@cremer.com of 252419038. Of bezoek hun website http://www.cremer.com.

Deel de vacature:

Redactie Lissekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de lissekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures lisse
  2. Financieel administratief medewerker Cremer B.V. 29-04-2024

Bekijk ook andere vacatures