General | Careers
Over Decos
General | Careers
Over Decos
Customer Support Consultant
Spanje
Professional
Starter
Consultancy & Support
clock
32 tot 40 uur
Krijg jij energie van puzzelen? Fungeer jij graag als schakel tussen verschillende partijen? en wil jij je volledig onderdompelen in onze software? Of je nu al ervaring hebt of wilt starten in de IT, wij kijken graag met je naar de mogelijkheden!
Customer Support Consultant
WE ARE LOOKING FOR...
…een Customer Support Consultant die samen met een team van professionals de expert is waarop de talloze overheidsorganisaties en andere organisaties kunnen terugvallen. Met jouw kennis van onze oplossingen help en adviseer je de klant dagelijks om het beste uit onze systemen te halen en los je problemen op die zij ervaren. Dit los je niet op door te vragen of ze het systeem al eens opnieuw hebben opgestart, je hebt goede analytische vaardigheden nodig om erachter te komen waar het probleem ligt. Het kan natuurlijk voorkomen dat de puzzel te complex wordt voor jou! Geen probleem, jij schakelt intern met Technisch Consultants en Developers om te ontdekken hoe jullie dit issue gaan oplossen. In de tussentijd zorg jij dat de klant op de hoogte is van de status zodat daar geen verwarring over kan ontstaan.
Naast dat je de focus hebt op het troubleshooten van diverse problemen waar klanten zowel functioneel als technisch tegenaanlopen, adviseer je onze klanten proactief. Jij bent als geen ander op de hoogte wat er in de organisatie speelt; wanneer komt er een softwarerelease en welke veel voorkomende bugs spelen er waardoor onze software niet optimaal te gebruiken is. Deze informatie vertaal je proactief door naar de klanten zodat zij volledig op de hoogte zijn van alle zaken die er op dat moment spelen. Elke dag is het jouw doel om tevreden klanten te hebben. Jouw blik is niet alleen naar buiten gericht, ook intern kijk je continu met een kritische bril. Jij bent continu opzoek naar verbetering zodat onze eigen processen ook elke dag een beetje beter worden!
A DAY IN THE HOME OFFICE
Jouw dag begint met het checken van Freshdesk, je bekijkt de binnengekomen tickets en zorgt dat je tickets voor de komende dag hebt ingepland. Op deze manier weet je precies waaraan je gaat werken en welke klanten je zal spreken. Daarnaast verzamel je tickets waarin vraagstukken staan waar je momenteel tegen aanloopt. Om 10 uur start je dagelijkse uurtje met Developers en Technisch Consultants, je wilt zo optimaal mogelijk gebruik kunnen maken van hun expertise zodat jij uiteindelijk de klant uitstekend kan ondersteunen. Na afloop van deze call ga je snel aan de slag met de nieuwe informatie die je hebt verkregen, hiermee verwacht je dat je het ticket nu wel kan oplossen.
Na je lunch heb je om 1 uur een afspraak met een klant om het issue te bekijken. Je kijkt met de gebruiker mee op hun omgeving om er zo achter te komen hoe je dit vraagstuk kan oplossen. Voorafgaand aan deze meeting probeer je het vraagstuk te reproduceren en schakel je eventueel met een Technisch Consultant om goed voorbereid in de meeting met de klant te gaan. Aansluitend op deze afspraak heb je een 1;1 sessie met je Product Owner, je doorloopt je doelen en kijkt waar je staat. Daarnaast bespreek je ook welke richting jij op wilt gaan: wil jij je verder ontwikkelen op technisch vlak of toch meer de functionele kant? Aan het einde van de middag heb je nog een afspraak staan met een andere klant. Gedurende deze afspraak ga je de omgeving van de klant updaten. Het einde van de dag is aangebroken en je kijkt alvast naar morgen. Morgenochtend heb je de tweewekelijkse telefoondienst, je bereidt je voor op telefoontjes die je van ervaren applicatiebeheerders kan krijgen. Je zorgt dat je niet te veel op de planning hebt staan omdat je beschikbaar moet zijn voor applicatiebeheerders die problemen ervaren in het werken met onze software, deze issues moeten zo snel mogelijk verholpen worden!
SKILLS & REQUIREMENTS
WHAT'S IN IT FOR YOU?
Wij bieden jou de mogelijkheid om vanuit Spanje te werken voor een Nederlandseorganisatie waar jij de ruimte krijgt om jezelf te ontwikkelen. Hiervoor stellen wij jaarlijks een opleidingsbudget beschikbaar en word je begeleid om jouw persoonlijke en zakelijke doelen te behalen. Natuurlijk is er voor jou een laptop beschikbaar en kijken we samen naar een verantwoorde, fijne thuiswerkplek . Ook hebben wij een bonusregeling !
Het gehele recruitmentproces houden wij in eigen beheer.
Decos Software Engineering B.V.
Huygensstraat 30
2201 DK Noordwijk
The Netherlands
Decos India
601-D, Delta-2, Giga Space,
Nagar Road, Viman Nagar,
Pune - 411014 India
Decos Canada
10 Four Seasons Pl Suite 1000
City of Toronto (Etobicoke)
ON M9B 6H7 Canada
LOST IN
SPACE?
Onze recruiter geeft graag antwoord op al je vragen over werken bij Decos.
Functie: | customer support consultant |
Startdatum: | 04-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Decos Technology Group via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Lissekrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de lissekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Lisse via Lissekrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Lissekrant.nl.
© Lissekrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.