Vacature Bureaumedewerker Organisatie en Planning voor 16 - 32 uur

Bureaumedewerker Organisatie en Planning voor 16 - 32 uur in Haarlem

Functieomschrijving

Healthcare Auditing (HCA) is met ingang van 1 september 2024 op zoek naar een ervaren bureaumedewerker, die samen met ons openstaat voor een nieuwe uitdaging.

Uitbreiding van onze activiteiten op gebied van organisatie en planning van audit- en visitatiewerkzaamheden in de paramedische sector maken het noodzakelijk om ons team uit te breiden. In deze functie ondersteun jij de bureaumanager en je directe collega bij de organisatie en planning van visitaties, audits en kwaliteitsontwikkelgesprekken. Tevens ben je verantwoordelijk voor de financiële administratie van HCA en beheer/ontwikkel je het door ons ingerichte CMS-systeem. (controle-management systeem) Door het directe contact met klanten en medewerkers van HCA ben je een belangrijke schakel, als het gaat om het uitdragen van een aantal van onze kernwaarden, te weten:

-          Het bieden van de best mogelijke dienstverlening,

-          Het onderhouden van een warme/empathische relatie met klanten, auditoren en visiteurs.

In jouw functie ben je uiteraard een volwaardig onderdeel van ons team, ben je flexibel, nieuwsgierig en een absolute teamspeler, waardoor jij en wij ons blijven ontwikkelen en vernieuwen in deze inspirerende markt. Nieuwsgierig geworden? Lees dan gauw verder!

Jouw energie haal jij uit het verbinden van mensen met oog voor alle verschillende belangen. Dit doe je in nauwe samenwerking met de bureaumanager aan wie je verantwoording aflegt. Samen sturen jullie de organisatie en planning van onze producten aan, waarover jij op termijn de volledige verantwoordelijkheid gaat dragen. In dit proces ben jij het directe aanspreekpunt en stuur jij klanten, auditoren en visiteurs aan.

Door jouw toegankelijke persoonlijkheid weten collega’s jou gemakkelijk te vinden. Dat zorgt voor een goede en effectieve samenwerking. We verwachten tevens dat jij snel signaleert en observeert, waardoor zaken die nog niet naar behoren verlopen op een adequate wijze worden aangepakt. Hierover ga jij het gesprek aan met de betrokkenen om samen na te gaan hoe dit beter kan.

Het werken in een dynamische en inspirerende omgeving, zoals bij Healthcare Auditing het geval is, maakt dat jouw vermogen om snel te schakelen en creatieve oplossingen te bedenken goed tot hun recht komen. Denk hierbij aan kloppende roosters en bezetting en bijvoorbeeld het afhandelen van eventuele wensen en/of klachten. Jij zorgt voor een veilige werkomgeving, zodat iedereen met plezier zijn werk kan doen. Gelukkig weet jij vanuit jouw helicopterview het overzicht, over jezelf en de relaties, te houden.

Ten slotte heb jij oog voor het bewaken en verhogen van de kwaliteit van de geleverde diensten. Jij geeft de auditoren en visiteurs de ruimte om binnen de toegestane bandbreedte van de producten de eigen ideeën uit te voeren die kunnen bijdragen aan dienstverlening van nóg hogere kwaliteit.

Functie-eisen

Ben jij na het lezen van deze vacature nog enthousiaster geworden? Solliciteer dan gauw en wie weet word jij binnenkort uitgenodigd!

  • Je hebt een mbo- of hbo-diploma, gericht op de zakelijke dienstverlening;
  • Je hebt bij voorkeur ervaring in het werken in de gezondheidszorg;
  • Je beschikt over logistieke kwaliteiten i.r.t. het gebruik van ons CMS-systeem;
  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring op gebied van organisatie en planning;
  • Je hebt een visie op kwaliteitsontwikkeling- kwaliteitsborging in de gezondheidszorg;
  • Je kunt situationeel leidinggeven, coachende en verbindende gesprekken voeren en uiteenlopende persoonlijkheden/relaties met elkaar verbinden;
  • Je werkt met enthousiasme en beschikt over mentale weerbaarheid;
  • Je bent flexibel inzetbaar;
  • Je beschikt over goede communicatieve eigenschappen;
  • Je beschikt over ruime kennis en ervaring in het gebruik van Microsoft 365, zoals o.a. Word, Excel en Teams;
  • Je beschikt over goede vaardigheden in het gebruiken van de Nederlandse taal (in woord en geschrift);
  • Je hebt géén 9 tot 5 mentaliteit.

Arbeidsvoorwaarden

·         Maand­salaris minimaal €1.820,- (bruto op basis van 24 uur) excl. 8%
         vakantietoeslag, bijdrage in pensioenvoorzieningen en evt. 13e
         maand;

·         Dienst­verband van de arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met
         uitzicht op onbepaalde tijd;

·         Contract­duur 1 jaar;

·         Minimaal aantal uren per week 16;

·         Maximaal aantal uren per week 32.

Je kunt je sollicitatiebrief en CV sturen aan elise@healthcareauditing.nl. Doe dit wel vóór 1 juli a.s.



Functie:bureaumedewerker
Startdatum:30-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:0 – 0
Uren per week:16 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met HealthCare Audting via elise@healthcareauditing.nl of 31235452360. Of bezoek hun website https://healthcareauditing.nl/.

Deel de vacature:

Redactie Lissekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de lissekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures lisse
  2. Bureaumedewerker Organisatie en Planning voor 16 – 32 uur HealthCare Audting 30-05-2024

Bekijk ook andere vacatures