Vacature Backoffice Medewerker

Backoffice Medewerker in Nieuw-Vennep

Backoffice Medewerker

Administratieve kracht met oog voor detail

Ben jij een administratieve kracht met een scherp oog voor detail? En zoek je een veelzijdige functie waarin je verantwoordelijk bent voor cruciale aspecten van onze backofficeactiviteiten? Dan is deze rol iets voor jou!

Wat ga je doen?

Als Backoffice Medewerker vervul je een essentiële rol in het ondersteunen en stroomlijnen van onze bedrijfsprocessen. Je bent meer dan alleen een administratieve kracht, je speelt een sleutelrol in het bewaken van de nauwkeurigheid en volledigheid van onze backofficeactiviteiten. En werkt nauw samen met de HR-, Sales-, Finance- en de IT-afdeling. Zo ben jij o.a. verantwoordelijk voor:

  • Het uitvoeren van administratieve taken, waaronder het invoeren van contractregels en projectinformatie.
  • Het opstellen van (arbeids)contracten.
  • De verzorging van de planning voor je IT-collega's.
  • De inlener- en zzp-onboardingprocessen.
  • Het uitwerken van contracten op basis van informatie vanuit het Sales-team.
  • Het proactief bezig zijn met het achterhalen en verifiëren van ontbrekende informatie, uren, facturen.
  • De bewaking en de volledigheid van de uren, en gaat achter ontbrekende urenstaten aan, zowel bij de medewerkers als klanten.
  • Het signaleren en rapporteren van mogelijke verbeteringen in onze processen en past aan waar mogelijk is.
  • De ondersteuning van de afdeling HR (o.a. in- en uitdienst, trainingen en opleidingen plannen, contractbesprekingen, afspraken plannen, bedrijfsuitjes).

Wie ben jij?

Als Backoffice Medewerker ben jij kritisch en beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. Ook heb je een oog voor detail, bent analytisch sterk en assertief. Daarnaast voldoe je aan de volgende vereisten:

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau.
  • Je hebt minimaal 1 jaar ervaring in een vergelijkbare functie.
  • Je beheerst zowel de Nederlandse als de Engelse taal goed.
  • Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar.

Sluiten voor jou gevoel niet alle functie-eisen aan? Neem dan alsnog contact met ons op en dan kijken wij samen naar andere mogelijkheden!

Wat krijg je van ons?

  • Op basis van jouw kennis en vaardigheden bieden wij een salaris aan tussen €2.400 tot €2.950 (o.b.v. 40 uur).
  • Pensioensregeling.
  • 30 vrije dagen.
  • Reiskostenvergoeding.
  • Laptop van de zaak.
  • Meerdere bedrijfsuitjes per jaar.
  • Opleidingsmogelijkheden.

DUVAK

In een wereld waarin alles maar zo snel en flitsend mogelijk moet, weten wij dicht bij onszelf te blijven. Openheid, samenwerking en vertrouwen in elkaar staan hierin centraal. Wij creëren een huiselijke sfeer binnen het bedrijf en op onze kantoren. Wij geloven erin dat professionals die voor DUVAK kiezen, daarom ook lange tijd DUVAKKER blijven. IT MUST WORK, en zo simpel moet het ook zijn, je wilt immers altijd en overal veilig bij je data en informatie kunnen. Samen met je collega's zorg je voor te gekke en innovatieve en bewezen IT-oplossingen.

Solliciteren?

Ben jij de Backoffice Medewerker die wij zoeken? En heb je interesse in deze functie? Neem dan contact op met - , of solliciteer hieronder, dan nemen wij binnen één werkdag contact met jou op. Vrijblijvend maken wij kennis en bespreken wij de mogelijkheden!

Neem contact met mij op!

Visser

Bel mij op:

Werken bij DUVAK



Functie:backoffice medewerker
Startdatum:31-10-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2400 – 2950
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Duvak Automatisering via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Lissekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de lissekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Lisse
  2. Backoffice Medewerker Duvak Automatisering 31-10-2023

Bekijk ook andere vacatures