Vacature Administratief medewerker

Administratief medewerker in Nieuw-Vennep

Zet jij je graag in voor een ander? Vind jij het belangrijk om maatschappelijk impact te maken met jouw baan? Dan is deze baan bij Kersten Hulpmiddelen misschien wel wat voor jou!
Dus is lekker verdienen én impact maken een combi die jou aanspreekt? Lees dan snel verder!

Wat bieden wij jou
  • Salaris tussen €2.459 en €3.075 obv 38 uur!
  • Voor 3 maanden aan de slag!
  • Werken in een hecht team!
  • Werken met mensen!
  • Werken met maatschappelijke impact!
  • Jouw administratieve skills inzetten!
Wie ben jij

Jij bent een echt mensen mens! Je houdt ervan om anderen te helpen en het liefst doe je dat in een maatschappelijk onmisbare organisatie. Je bent dienstverlenend en in staat om mee te denken met de ander. Ook wanneer er wat druk op het werken staat weet jij je goed te houden en houd je je hoofd koel. Daarnaast kan je goed overzicht bewaren en plannen en denk je graag mee over het verbeteren van processen. Je bent flexibel, proactief en communicatief sterk!

  • Jij bent een mensen-mens!
  • Voor jou is maatschappelijke impact maken super belangrijk
  • Je bent flexibel, proactief en communicatief sterk
Wat ga je doen

Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten van Kersten Hulpmiddelen. Jouw klantenkring bestaat uit mensen die voor kortere of langere tijd een hulpmiddel nodig hebben, denk hierbij aan een elektrische rolstoel of een scootmobiel. Door de juiste vragen te stellen aan de klant maak jij de order compleet. Waar nodig stem je de orders af met andere belanghebbenden. Je zorgt dat de orderstroom op orde is en dat de administratie rondom de orders helemaal tip top in orde is!

  • Jij bent het eerste aanspreekpunt van klanten!
  • Je denkt mee met de klant en maakt een complete order aan
  • Jij zorgt voor een administratie die tot in de puntjes klopt
Waar ga je werken

Je komt te werken bij Kersten Hulpmiddelen. Een groeiend en ambitieus hulpmiddelenbedrijf met een bevlogen team. Kersten vindt jouw ontwikkeling belangrijk, ze investeren in jouw persoonlijke en professionele groei.

  • Werken bij een groeiend en ambitieus hulpmiddelen bedrijf!
Sollicitatie

Meteen enthousiast geworden door deze functie bij Kersten Hulpmiddelen? Dat snap ik! Reageer dan via de button!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Functie:Administratief medewerker, Hoofd verkoop binnendienst
Startdatum:29-11-2023
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Tempo-Team via femke.woudstra@tempo-team.nl of 06-57804819. Of bezoek hun website http://www.tempo-team.nl.

Deel de vacature:

Redactie Lissekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de lissekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Lisse
  2. Administratief medewerker Tempo-Team 29-11-2023

Bekijk ook andere vacatures