Vacature Administratief Medewerker Service & Onderhoud

Administratief Medewerker Service & Onderhoud in Nieuw-Vennep

Administratief Medewerker Service & Onderhoud

Klanten tevreden houden tot jaren na de aankoop, daar ligt jouw uitdaging als Administratief Medewerker Service & Onderhoud bij Ploeg kozijnen in Nieuw-Vennep. Jij bent de schakel tussen de klant en de servicemonteurs en gaat altijd voor kwaliteit. Je bewaart het overzicht tussen de uiteenlopende administratieve werkzaamheden, zelfs als het erg druk is. Zo zorg je ervoor dat klanten nog jaren zonder zorgen van hun kunststof kozijnen kunnen genieten.

Wat ga je doen?

Een dag op de afdeling Service & Onderhoud is nooit saai. Gelukkig maar, want voor eentonig werk kom jij je bed niet uit. Wel voor het blij maken van klanten. En laat dat nou precies je belangrijkste taak zijn. Als Administratief Servicemedewerker ben jij het aanspreekpunt voor klanten met een onderhoudscontract en klanten waarbij onderhoudswerkzaamheden nodig zijn.

Je hebt dagelijks telefonisch contact met zowel particuliere als zakelijke klanten, beoordeelt de meldingen en maakt een plan van aanpak om snel tot een passende oplossing te komen. Ook draag je zorg voor de administratieve afhandeling van het volledige proces. Met jouw positieve mindset en klantvriendelijkheid vertaal jij elke melding naar een kans. Je signaleert verbeterpunten en koppelt deze terug richting de afdeling. Daarnaast houdt je je bezig met het:

  • verwerken en opvolgen van alle binnenkomende meldingen
  • toepassen van de beste oplossing voor zowel de klant als voor Ploeg
  • beoordelen van een ingewikkelde klachtmelding, waarna je een plan van aanpak uitwerkt

Wie ben jij?

Het oplossen van meldingen van klanten is een uitdaging die jij graag aangaat. Hoe ingewikkelder het probleem, hoe uitdagender. En heb je toevallig een ontevreden klant aan de lijn? Dan maak jij het tot jouw missie om daar weer een tevreden klant van te maken. Je blinkt uit in plannen en organiseren en je gaat slechtnieuwsgesprekken niet uit de weg. Heb je al ervaring in een soortgelijke functie? Dat komt goed van pas! Je bent 24-32 uur per week beschikbaar en verder ben je beschik je over:

  • mbo/hbo werk- en denkniveau
  • sterke communicatieve vaardigheden
  • technisch inzicht

Wat bieden wij?

Jij bent ons nieuwe service-talent, daarom bieden wij jou op basis van een 40-urige werkweek:

  • Een bruto maandsalaris van € 2.000,00 - € 3.500,00 (afhankelijk van relevante werkervaring)
  • 24 vakantiedagen en 7 roostervrije dagen per jaar, plus 8% vakantiegeld
  • Een reiskostenvergoeding
  • Een Microsoft Surface laptop van de zaak
  • Een op maat gemaakt inwerktraject, zodat jouw eerste weken als een warm bad voelen
  • Een pensioenregeling waarvan wij 50% meebetalen, samengesteld voor jouw specifieke situatie
  • Een collectieve ziektekostenverzekering
  • Het Ploeg kozijnen Gezondheidsplan, waaronder gedeeltelijke vergoeding voor je fitness-abonnement, een Fietsplan en vers fruit op kantoor
  • In-house opleidingsmogelijkheden en 'coaching on the job'

Hoewel we de laatste jaren enorm hard zijn gegroeid, is de sfeer van het familiebedrijf nog altijd goed te merken. Onze mensen werken hard, maar er is altijd ruimte om vragen te stellen, verbeterpunten aan te kaarten of gewoon een gezellig praatje te maken. 'Presteren met plezier' is dan ook het motto voor iedereen binnen Ploeg kozijnen.

Enthousiast? Stuur jouw cv en motivatie naar of gebruik het online sollicitatieformulier.

Gesolliciteerd, en nu?

Leuk! Binnen 2 werkdagen sturen we een ontvangstbevestiging (maar meestal sneller).

Word je uitgenodigd voor een gesprek? Top, je hebt indruk op ons gemaakt. Niet uitgenodigd? Dan laten we dat natuurlijk ook netjes weten.

Tijdens het eerste gesprek horen we graag wat je kan, maar vooral ook wat je wilt. Klikt het? Dan volgt er een tweede gesprek. Is iedereen tevreden, dan kan je ons aanbod binnen een paar dagen verwachten.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met de afdeling HRM, via telefoonnummer .

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Benieuwd naar jouw nieuwe collega's?

Coördinator Service & Onderhoud

Coördinator Service & Onderhoud

Als verantwoordelijke van de Serviceafdeling werkt samen met haar team om klanten zo goed mogelijk te helpen in het klachtenproces. Naast het aansturen van het team houdt Hilde zich bezig met het verhogen van de kwaliteit van de producten en het proces.

Hannie van der Ploeg

Medewerker Service & Onderhoud

Hannie van der Ploeg Medewerker Service & Onderhoud

Hannie is Medewerker Service & Onderhoud en is de schakel tussen onze servicemonteurs en de klant.



Functie:medewerker service & onderhoud
Startdatum:02-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2000 – 3500
Uren per week:24 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Ploeg kozijnen via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Lissekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de lissekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Lisse
  2. Administratief Medewerker Service & Onderhoud Ploeg kozijnen 02-12-2023

Bekijk ook andere vacatures